2023. október 11.

Az 5 legcukibb szerelmespár romantikus regényekben - szerintem

 

Nekünk, könyvmolyoknak megvannak a magunk kedvencei. Műfaj, könyv, jelenet és párosok. A romantikus regények szerelmesei imádják a cuki párokat, és bizony akadnak bőven Lizzy Bennet és Mr. Darcy mellett is.
Íme az én ötös listám. 



Több műfajban is olvasok, de azt hiszem, az utóbbi időkben a romantikus műfaj lett a kedvencem. Talán, mert jól esik, hogy eltereli a figyelmem az életem jelenlegi alakulásáról. És azért is, mert annyi jó romantikus regény jelenik meg manapság. Humorosak, ugyanakkor mégis mély mondanivalóval rendelkeznek. A szeretnivaló párosokról nem is beszélve. 


Spoiler veszély!!!!


Mint minden könyvmolynak, nekem is megvannak a magam kedvencei. 
A sorrend lényegtelen, a lista változhat, de jelenleg ők a kedvenc romantikus regénybeli párosaim. 


Lara Jean & Peter Kavinsky
( Jenny Han - A fiúknak, akiket valaha szerettem )


A tökéletes tiniszerelem, amelyik talán örökké tart. Lara Jean és Peter kapcsolata olyan, amire minden tini vágyik. Elsőre talán nincs bennük semmi közös, és soha nem jönnének össze, de egy váratlan galiba miatt mégis el kell játszaniuk, hogy szeretik egymást. Ami Lara Jean részéről, nem is annyira színlelés. 
A kezdetektől érezzük, hogy
mókás és kínos jelenetek egyaránt lesznek a látszat kapcsolatban, és aztán elkezdődik valami...

Valami, ami megmutatja, hogy a két külön világban élő tini, mégsem annyira különbözik, és a szerelem is megjelenik közöttük. 

Nagyon szerettem
Peter vagány karakterét, és azt, ahogyan a felelősségteljes és rendszerető Lara Jean életét felforgatja. Megmutatja neki, milyen az amikor spontánabb és megtanítja, hogy merjen önmagáért tenni, ne csak másokért.  



Laurie & Jack
( Josie Silver - Egy decemberi nap )


Elsőre az Egy nap sztorijához hasonlítható, de - és ezen senki ne sértődjön meg - ez a történet sokkal jobb. Egy sorsfordító találkozás, mégis csak egy röpke pillanat, aztán az éveken át tartó feszültség és a kérdések, hogy ki mennyire emlékszik abból a bizonyos találkozásból. 
Szerettem, hogy mind a ketten annyi mindent mondanának a másiknak, de nem tudják, hogyan kezdjenek bele. Egyáltalán, hogy lenne -e értelme. 
És az a rádiós jelenet! Imádtam. Aki olvasta, biztosan tudja, miről beszélek.



Annie & Will
( Sarah Adams - Gyakorlat teszi a mestert )

Mivel jelenleg ez a kedvenc könyvem, így érthető, ha kissé elfogult vagyok. Annie karaktere nagyon közel áll hozzám, élvezet volt olvasni a gondolatait és az élete alakulását. Aztán megjelenik Will, és abszolút megnyert magának. Vicces párbeszédek, kémia, barátság és szerelem, minden megvan köztük, amire vágyunk. Imádom, hogy mennyire megnyíltak egymás előtt, amire egyikük esetében sem volt korábban példa. Senki nem jött egyikük életében addig, akivel ennyire őszintén tudtak volna beszélni. És ez az, ami annyira szerethetővé teszi őket. És a közös poénok, na meg a "randi leckék". Ó, azok a leckék...



Emma & Evan
( Rebecca Donovan - Elakadó lélegzet )


Ha írnék egy kedvenc "regénypasi" listát, Evan Mathews az első ötben lenne. Minden megvan benne, amire vágysz, igazából néha már annyira tökéletes, hogy el sem hiszed, hogy valóban létezhet ilyen fiú. Ilyen kamasz. De amikor olvasol, nem érdekel, csak minél többet akarsz Evan és Emma kapcsolatából. Évekkel ezelőtt olvastam a trilógiát először, de azóta már többször újraolvastam, annyira szeretem, nemcsak a karaktereket, hanem a cselekményt is . 




Rosie & Lucas
( Elena Armas - Az amerikai szobatárskísérlet )


Őszinte leszek, először nem szerettem különösebben sem Rosie-t, sem pedig Lucast. Az egyikkel nem tudtam azonosulni, a másik meg túl tökéletesnek hatott, ezzel pedig már unalmasnak mondtam. De aztán, ahogyan a cselekmény haladt előre, egyre jobban megkedveltem őket külön - külön és együtt is. Ahogy érezni lehetett, hogy mit jelentenek egymásnak, úgy váltak a karakterek  önmagukban is szerethetővé. 
Az épület tetején az esőben, a szilveszteri jelenet, mind olyan, amit újra meg újra el akarsz olvasni. A kémia, a vonzódás és a másikra való szükség talán náluk érződik a leginkább ezen a listán. 


Neked kik a kedvenc párosaid? Írd meg instán vagy a komment szekcióban! Szívesen olvasnék róla, gyere beszélgessünk! 



EZ IS ÉRDEKELHET: 










Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése